Supportperson med viss utvecklarkompetens


Arbetsgivare: Caupo AB
Arbetsort: Helsingborg
Publiceringdatum: 2017-09-14

Vi levererar smart e-handel med Magento
Caupo har levererat ett stort antal affärskritiska lösningar åt e-handels- och retailföretag i över 10 år. Vår samlade kompetens ligger i framkant när det gäller effektiva lösningar för digital affärsutveckling. Caupo är inte begränsat till något system eller metod men har spetskompetens och levererar det mesta när det gäller Magento och Omnikanal. Vi har även bred erfarenhet av integration av affärssystem som exempelvis SAP, M3, Specter eller Garp. För en optimal produkt och informationshantering jobbar vi med PIM, DAM och CRM för att förse kunderna med rätt och uppdaterad information i alla kanaler såsom sälj, marknad och produktionskanalerna. Vi arbetar med Inriver, PIMCore, C4 Contexture och Akeneo

Dina arbetsuppgifter:

Ta emot / svara på förfrågningar gällande sälj/support
Löpande kundvård av befintliga kunder
Kontakta med nya kunder
Skriva material för sälj/support
Förmedla supportärenden till annan utvecklare/medarbetare
Själv kunna lösa enklare uppgifter utan att blanda in utveckare

Vi vill att du har:

Erfarehet inom mjukvarusupport.
Kunskap inom e-handel
Kunskap inom webbutveckling
Kunskap inom marknadsföring / internetmarknadsföring

Vi vill att du som söker har ett brinnande teknikintresse och du är van att hantera tekniska frågor. Kundtjänsten ska fungera som en trygg punkt för kunder som har brådskande frågor eller stött på problem. Nu har du chansen att få utvecklas i en organisation som befinner sig i ett expansivt och spännande skede.
Arbetet är heltid och arbetsplatsen är i Helsingborg

Kompetenser

• Användarsupport, mjukvara
• Marknadsföring/PR

Arbetslivserfarenhet

Helpdesktekniker / Supporttekniker: Mindre än 1 års erfarenhet

Om lön

Månadslön

Om anställningsvillkor

Heltid 100%
Tillsvidare
Drottninggatan 15
Caupo AB
Drottninggatan 15
25221 Helsingborg



Escape Room Stockholm