KONTORSASSISTENT PÅ HELTID TILL ETT FAMILJÄRT FÖRETAG


Arbetsgivare: Ryska Posten Bemanning
Arbetsort: Stockholm
Publiceringdatum: 2018-04-25

Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på heltid med start i juni. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN?


Nu söker vi en kontorsassistent till vår kund. Vill du arbeta på ett familjärt kontor och vara spindeln i nätet bland diverse familjedrivna bolag – då är detta tjänsten för dig! Du kommer dagligen att arbeta med flera företag och assistera nyckelpersoner inom dessa. Du kommer vara ansiktet utåt i nyrenoverade lokaler ett stenkast från Stureplan.Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du arbetar varierande kontorstider måndag – fredag mellan 08.00-17.30. Önskemålet är att du kan starta i juni för en månads introduktion, därefter kommer du få semester under juli för att sedan starta igen i augusti. Som kontorsassistent ser du till att driften av kontoret fungerar och stöttar dina kollegor med olika uppgifter. Tjänsten kräver att du är en självgående person som tar egna initiativ då du på egen hand strukturerar din arbetsdag. Brinner du för att arbeta med service i toppklass och tycker om varierande arbetsuppgifter då är detta tjänsten för dig. Du kommer att arbeta i team med en annan kollega.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden. Efter 6 månader så kommer företaget att ta över anställningen om det känns rätt för båda parter.

Arbetsuppgifter


Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:


Ta emot besökare och svara i växeln


Ansvara för posthantering och boka bud


Förbereda inför möten och konferenser


Se till att det är snyggt och rent på kontoret


Ansvara för beställningar och inköp till kontoret


Kontakt med leverantörer


Stötta kollegor med administrativa uppgifter som exempelvis visumansökningar


Ansvara för företagets IT-funktion och se till att allt fungerar


Hjälpa till att anordna interna event

VI SÖKER DIG SOM


Har tidigare erfarenhet som receptionist eller kontorsassistent


Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service


Kan prata och skriva svenska och engelska flytande


Goda kunskaper i Officepaketet och Outlook

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och självgående. Vidare är du lösningsorienterad och professionell.


ÖVRIG INFORMATION


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Kompetenser

• MS Office

Arbetslivserfarenhet

Kontorsreceptionist: Mindre än 1 års erfarenhet

Om lön

Lön enligt överenskommelse

Om anställningsvillkor

Heltid
Anställningstid enligt överenskommelse
Sandhamnsgatan 63, Stockholm
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm



Escape Room Stockholm