Administratör inom hemtjänst


Arbetsgivare: Enklare Vardag Sverige AB
Arbetsort: Stockholm
Publiceringdatum: 2018-12-06

Du som sökande bör arbeta strukturerat, vara snabbtänkt, serviceminded, lösningsfokuserad och ansvarstagande. För att passa in teamet på kontoret är det även bra om du är noggrann, flexibel och har en god social kompetens.

Krav för tjänsten:
* Erfarenhet av arbete inom äldreomsorg med tidsregistrering.
* Mycket goda datorkunskaper (Mac/PC)

Meriterande för tjänsten är:
* Administrativa kunskaper i ParaGå/Phoniro
* Tidigare erfarenheter av arbete med bemanning/schemaläggning
* Utbildning/erfarenhet av social dokumentation och genomförandeplaner
* Mycket meriterande om du kan behärska persiska språket Enklare Vardag Sverige AB söker dig med ett engagemang utöver det vanliga inom branschen för privat äldreomsorg som vill vara med i kvalitetsarbetet genom att arbeta med och följa upp tidsregistrering hos kund. Tjänsten innefattar att följa upp tidrapporteringen i olika system samt att stötta och utbilda personal i arbetet med registreringen. Övrigt förekommande arbetsuppgifter i tjänsten är bemanning, schemaläggning och uppföljning av social dokumentation och genomförandeplaner.

Enklare Vardag Sverige AB är ett företag med ca 150 anställda med kontor på Skeppargatan 7 (Östermalm), Ribbings väg 89 (Sollentuna), Sibeliusgången 26A (Akalla) och Hagvägen 6A (Upplands Väsby). Företaget utför hemtjänst och personlig assistans och hjälper dagligen kunder i åtta olika kommuner i Stockholmsområdet. Företaget behöver idag stärka upp med administratörer till kontoret på Sibeliusgången 26A (Akalla).
Carlos Andersson, HR
carlos@enklarevardag.se
Skeppargatan 7
Enklare Vardag Sverige AB
Skeppargatan 7
11452 STOCKHOLM
Ansökan enbart via email.
Ange referens Administratör



Escape Room Stockholm