Account Manager till Bencha

Account manager


Företag: Rp Rekrytering Bemanning AB
Kommun: Stockholm
Publiceringdatum: 2021-07-02


Omfattning: Heltid
Anställningsform:
Varaktighet: Tills vidare

Drivs du av att knyta nya kontakter? Gillar du att se tydliga resultat av ditt arbete? Brinner du för sälj och dessutom av möjligheten att jobba i ett nystartat techbolag? Då är du helt rätt person till vår kund Bencha som söker en Account Manager till start i september.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Benchas önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

OM BOLAGET

Bencha är jämförelsetjänsten som ska bli shopparens bästa vän. Vi hjälper dig att hitta och bencha, alltså jämföra, produkter och återförsäljare genom att filtrera bort blurret. På så sätt hjälper vi dig att enkelt göra rätt val utifrån dina preferenser. Vår vision att du såväl medvetet som undermedvetet ska göra hållbara köp, genom att Bencha.

Vi söker nu efter en stjärna som tillsammans med oss vill skala upp Benchas verksamhet med fokus på stark tillväxt och global expansion. Vi vill att du inom några år stolt ska kunna säga att du varit med och skapat förändring genom att hjälpa shoppare att göra rätt val för sig själva och för vårt samhälle samt att vi skapat impact på riktigt.

OM TJÄNSTEN

Bencha söker nu en Account Manager till deras team. Som Account Manager kommer du arbeta i en central roll där ditt huvudfokus är att skapa långsiktiga partnerskap och relationer inom främst försäljningen mot annonseringsplatser på Benchas hemsida. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har en erfarenhet från B2B-försäljning och ett intresse för att driva hela försäljningsprocessen, från uppsökande försäljning och prospektering till långsiktiga kunddialoger. Du kommer från 2-3 års erfarenhet av försäljningsrollen och har nu ambitionen att ta nästa karriärsteg.

I rollen som Account Manager kommer du arbeta med ett stort eget ansvar och en möjlighet att forma och driva säljfunktionen framåt. Du kommer arbeta nära bolagets CEO och ansvara för att bolaget når sina höga mål.

Som person är du måldriven, relationsskapande och även proaktiv i ditt sätt att arbeta. Om du dessutom är en person som trivs med att ha höga målsättningar och inte är rädd för att hugga i är det här rätt roll för dig!

I övrigt kommer stor vikt att läggas på ditt driv och intresse att vara med på vår kunds resa framåt. Dina egna idéer kommer att värdesättas högt då vår kund är på en tillväxtresa och är öppen för nya tankar och idéer. I rollen kommer du att fokusera på B2B-försäljning till kunder i hela Sverige och du kommer mestadels att arbeta in-house på kontoret beläget i centrala Stockholm.

ÖVRIG INFORMATION

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Dela Annonsen